fredag 15 oktober 2010

Tack JuMel!

Jag har fått min andra award, denna gång från JuMel. Tack det värmer verkligen och extra roligt är det att få den av en person som är så duktig själv!
När man får denna award hör det till att man ska berätta om tre saker som ligger en varmt om hjärtat, visa sitt favoritfoto samt skicka vidare till fem andra bloggare.

Tre saker som ligger mig varmt om hjärtat är:

* Min fina lilla familj och vårt liv tillsammans.

* Alla mina härliga och fantastiska släktingar, vänner och bekanta. Ingen nämnd ingen glömd!

*Sömnaden och bloggen. Det har blivigt lite beroendeframkallande att sy, blogga och hålla kontakt med er där ute. Att kolla in på bloggen och se vad ni har sytt sen sist är ett måste. Gärna flera gånger per dag!!!
Jag är så glad att jag började sy igen så jag kan vara med jag också!

Tror bestämt jag prickade in samma saker som du JuMel!

Här kommer så mitt favoritfoto:


Det har gått åtta år sen bilden togs. Vi står mitt i ett kontorslandskap( på en reklambyrå) där arbetet pågår för fullt runt omkring oss. Otroligt nog blev det många fina bilder tagna den gången, med det här är det jag gillar mest!

Fem bloggare jag vill uppmärksamma:

Nu till den svåra biten, att bara få välja ut fem bloggare, ni är ju så många som är duktiga och inspirerande. Men den här gången väljer jag att uppmärksamma följande:

Singh skapar: För att du alltid lägger mycket tid och tanke bakom dina fina, detaljrika och välsydda plagg. Jag beundrar ditt stora tålamod!

Krumelej: När jag får idéetorka eller vill ha förslag på snygga färgkombinationer tittar jag in hos dig. Du är fantastisk på att kombinera ihop färger och tyger. Jag får alltid en massa nya fräscha idéer efter ett besök hos dig!

Höna Pöna: För att du har en så trevlig blogg där du dela med dig av ditt liv och allt fint du skapar. Jag blir på så bra humör när jag läst dina inlägg, en riktig "feel good" blogg!

Tri & Mar: För all positiv respons du ger i dina kommentarer. Du är en riktig glädjespridare! Sen är du bra på att sy också!

Finnkids: För att jag gillar stilen på dina plagg, Tycker du har fin känsla för färg och form!

5 kommentarer:

  1. men söta, lilla du, vad du är snäll... Åh, nu blev jag glad :-) Tack!

    SvaraRadera
  2. Härlig bild! Svårt att tro att den är tagen mitt i ett kontorslandskap:)

    SvaraRadera
  3. Åh tackar och bockar! Kul att finner mina plagg inspirerande! :-)Du syr väldigt fina kläder själv så en award är du absolut värd!

    SvaraRadera
  4. hahaha, avis? jag vill helst sova, men dottern vakna varenda rimme, så det lönar sig inte. vad kul att du gillar vad jag gör, bokstäverna är sådana man shoper färdiga på panduro och strycker på med hjälp av stryckjärnen, dyra!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails