fredag 30 april 2010

Fler haklappar!





Det blev tre till bara för att det var så kul att sy dom!

Dom här är gjorda av spillbitar av vaxduk som legat i gömmorna här hemma. Det känns så bra att få nya användnings områden för material som bara ligger. Jag önskar att jag var bättre på det här med återbruk och på att ta vara på det man redan har. Här är i alla fall ett försök på den vägen!

Sen hade jag nog tänkt mig att ändra lite på formen till den här gången men har ännu inte funnit någon bättre. Det är vårt när man inte har någon att prova ut på och får gå på det lilla man kommer ihåg!

2 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren på min blogg. Vad kul att hitta hit!

    SvaraRadera
  2. Hej Krumelej!
    Jag vill även tacka dig. Du är en av de bloggare som inspiretar mig att sätta igång med en egen blogg(Och inte minst fått mig att börja sy igen efter ett långt uppehåll).
    Det är alltid roligt att titta i på din blogg och se vad du sytt sen sist, dina plagg är både snygga och välgjorda!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails