fredag 12 november 2010

Vantar och tossor

Jag blir bara mer och mer förtjust i tyget med cirklat från SoS, tänk vilka häftiga kombinationer man enkelt kan få till! Här ett set med vantar och tossor som fått orangemudd. Läckert tycker jag och hoppas den nya ägaren ska gilla det lika mycket!

Mönster: Eget och jag hoppas det ska passa en liten på 8 månader.

Material: Cirkeltyg från Stoff och Stil samt orange muddväv från jofotex. Båda är fodrade med vit stretchjersey från SoS.

Positivt: Visst är det kul när man blir riktigt, riktigt nöjd. Tror bestämt att jag blev det den här gången!

Negativt: Att tyget går åt i oroande snabb takt, måste nog beställa mer NU.

8 kommentarer:

  1. Toppen tyger och bra modell.
    Heidi

    SvaraRadera
  2. jag gillar också det tyget skarpt... har knappt börjat klippa i mitt än :-) Mycket snyggt med orange till!

    SvaraRadera
  3. Väldigt fina och tyger är urläckert!

    SvaraRadera
  4. Hur läckert som helst! Blir sugen på att beställa lite av det tyget!

    SvaraRadera
  5. Läckert! Jag har också insett att jag nog måste beställa mer av det tyget:)

    SvaraRadera
  6. Så himla fint. Gillar verkligen färgkombon!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails