onsdag 4 augusti 2010

Hemma igen!

Från vår balkong ser jag solen gå upp varje morgon

Latar mig vid poolen

H hade med sig massor av hemsydda kläder men det var bara denna kläning som kom med på bild!

Stranden som låg 25 meter i från vårat hotell

Måste erkänna att i Portugal hade jag kunnat stanna kvar, i alla fall i ett par veckor till utan att längta hem! Vi har haft en fantastisk semester med mycket värme, härliga vågor att bada i, häftiga dagsutflykter och goda fiskrätter! Många fina minnen att leva på tills nästa gång!

Överallt fanns det också fullt av fina sommarkläder att inspireras av! Jag är fulltankad med inspiration just nu. Färger, mönster, modeller och tyger, det fullkomligt bubblar av ideer i mitt huvudet. Ska bli kul att sätta igång med sömnaden igen, känns som jag har varit borta betydligt längre än en och en halv vecka!

Men tills jag har något nytt att visa upp får ni nöja er med några bilder från Portugal!

5 kommentarer:

  1. Men ohhh så ljuvliga semesterbilder! Längtar själv efter ett miljöombyte, men maken jobbar heeela sommaren.

    H hade en superfräsch klänning med frän keps! Kul med all din nya inspiration, kul att se vad det blir :-)

    SvaraRadera
  2. Så underbart det ser ut! Ska bli spännande att se vad det blir av alla idéer :D. Klänningen är förresten jättefin. Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  3. Härlig bilder från er semester.
    Men det tar alltid slut för fort. Så tar det ett helt år till innan nästa semester är här.
    Men vi har vårat kvar snart så pyser vi utomlands.
    Må gott Antonija

    SvaraRadera
  4. Härliga semesterbilder! Och klänningen är jättefin! :)

    SvaraRadera
  5. Ni verkar ha haft det underbart! Så cool dottern ser ut i sin snygga klänning!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails