torsdag 23 december 2010

God Jul och Gott Nytt År!



De sista veckorna har det varit glest mellan inläggen. Jag drogs med i julstressen och tyvärr blev sömnaden lidande.

Nu har jag däremot tagit jullov och lämnat storstaden för att fira jul ihop med släkten på landet utanför Örebro. Här är rena idyllen, massor av snö och termometern visar -24 grader!

Känner på mig att det inte kommer att bli mycket sytt under de närmaste veckorna heller, så därför vill jag nu passa på att önska er alla en riktigt God Jul och ett riktigt Gott Nytt År!


Vi hörs igen i början på nästa år!

8 kommentarer:

  1. En riktigt God Jul!
    Njut av ledigheten och samvaron med nära och kära :o)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni får en underbar jul och ett gott nytt år! Njut av ledigheten och lugnet efter julstressen, sy kan man ju alltid göra sen!:)

    SvaraRadera
  3. En riktigt god jul till dig! Hoppas att du varit snäll så att tomten lagt många klappar i säcken :D

    SvaraRadera
  4. Tack det samma! Vilka härliga vinterbilder!!

    SvaraRadera
  5. God Jul & gott Nytt År önskar jag dig och din familj. Jag ser fram emot att följa din blogg även nästa år!

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du har haft en god jul, och att nya året blir härligt! Njut av ledigheten, så ses vi nästa år! ;-)

    SvaraRadera
  7. God fortsättning på julen! Har också varit bortrest, men är nu tillbaka. Med önskan om ett Gott Nytt År! /Camilla

    SvaraRadera
  8. Men kära du!, man börjar sakna dig, kul att ta det lung och resa på sådana galna dagar, vi väntar här för dina fina underverk. marimekko mössor var helt unika och underbara!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails