lördag 21 maj 2011

Doppresenter



En av mina äldsta vänner frågade om jag kunde tänka mig att sy en doppresent åt henne. Gärna en haklapp eller något litet klädesplagg.


Det fick naturligtvis bli både och. Tillslut blev det två T-shirts och en haklapp. Båda tröjorna är sydda i tyg från Jnydesign och i storlek 74. Mönstren har jag hittat i Ottobre.


Vaxduken jag använt i haklappen har jag fyndat som styvbit hos 10-gruppen.


Dopet äger rum i dag och jag hoppas allt går bra och att presenterna blir uppskattade!



Ha en skön helg i sommarvärmen, för oss blir det grillpremiär ikväll!

5 kommentarer:

  1. Grilla låter härligt! Och vilka fina presenter du har gjort, haklappstyget är superfint!

    SvaraRadera
  2. Fina dop presenter som säkert blir uppskattade! Så trevligt med grill premiär. Här har vi grillat lääänge men dessvärre utan sommarvärme. I kväll blev det grillning i ösregn och då är vi tacksamma för att vi bestämde oss för att sätta tak på endel av altanen:)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin dopgåva! Fina tyger till allt, inte minst haklappen!

    SvaraRadera
  4. Härliga t-shirtar å verkligen superfin haklapp!

    SvaraRadera
  5. Du har en award att hämta hos mig!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails