tisdag 24 maj 2011

Award

Tack Jumel, vilken trevlig överraskning! :) Mycket hedrande att få den just av dig, en av de mest intressanta sybloggarna i mitt tycke! Det är så skönt med någon som delar med sig av både positiva och negativa syerfarenheter. Mycket lärorikt och man slipper göra om samma misstag själv!

Med awarden följer att man ska berätta åtta saker om sig själv samt skicka awarden vidare till fem andra bloggare med färre än 100 följare.

Här kommer åtta saker om mig:

* Är storasyster

* Älskar kaffe och då gärna med sojamjölk

* Drömmer om en egen kolonilott

* Har körkort men avskyr att köra bil

*Är en "list-människa" Skriver massor av olika listor både för hand och i huvudet!

* Älskar att resa, i sommar blir det Italien för första gången

* Har två symaskiner, en vanlig plus en overlock . Båda av märket Bernina. Maskinparken börjar bli lite till åren ( över 12 år) och behöver snart förnyas!

* Och som alla ni andra älskar jag tyger. Både att äga och köpa är väldigt tillfredsställande för själen!


Slutligen skickar jag awarden vidare till dessa fem bloggar, även om jag är osäker på hur många följare de har!

* Mina mirakel för att tjejen/kvinnan bakom den här bloggen är en riktigt duktig sömmerska som syr många fina detaljer på sina barnplagg. Mycket inspirerande!

*Fleecesockor och trollsländor Här hittar men en härlig blandning av skapande. En riktig all- konstnär finns bakom denna blogg!

* Smörsoppens Gillar allt fint hon syr till sina barnbarn. Hon gör bla en "sång-påse" för små barn som är helt fantastisk!

*Finnkids Av samma anledning som förra gången, hon har en fin känsla för färg och form som jag gillar. Plaggen blir väldigt personliga!

*Arga katten En blogg som jag precis upptäckt och som bjuder på ett mer djärvt formspråk som jag bara älskar. Gillar hennes färg-och tygkombinationer. Snyggt helt enkelt!

1 kommentar:

  1. Tack för tipsen, det var en del nya bloggare för mig...

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails