söndag 21 augusti 2011

Nytt i syrummet!

Har försökt skapa lite mer ordning och reda i syrummet under tiden symaskinerna har varit inlämnade på service. Framför det vita skåpet stod tidigare tre stora plastbackar fulla med tyg. Idag står där istället denna nyinköpta hurts från det "stora varuhuset". Tygerna åkte nu in i skåpet och de som tidigare fanns där ner i hurtsen. Det blev så mycket bättre och framför allt så mycket snyggare i vår lägenhet (syrummet är egentligen en genomgångshall till samtliga rum)!

Skärmattan passade dessutom perfekt ovan på hurtsen. Nu ligger den framme när jag behöver den och jag slipper ockupera köksbordet!


6 kommentarer:

  1. Fint med hurtsen och skärmattan ovanpå! Trådrullarna ser ju ut som karameller...

    /singh skapar

    SvaraRadera
  2. Fint... tycker det ser ut som att du har väldig ordning i din syhörna :-)

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev!/Åsa på minamirakel

    SvaraRadera
  4. Det blev ju bra, alltid skönt med ordning och reda bland sysakerna.

    SvaraRadera
  5. Hej, vad mycket fint du syr! Jag lägger till dig i min lista, hoppas det går bra? :-)

    SvaraRadera
  6. Vad fint det blir och vilken mängd rullar du har. Allt blir roligare när det är ordning och reda. Jag använder också skärmattan mycket så den ligger också framme hela tiden.
    Heidi

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails